Call to action prvky ve WordPressu

Získat si pozornost návštěvníka webu není jednoduché. To platí nejen pro internetové obchody, ale pro prakticky každou webovou stránku. Dobře umístěné a viditelné CTA prvky jsou základní ingrediencí výkonu celé prezentace. Když chybí, nebo mají nedostatky, nemůžete očekávat výsledky.

CTA tlačítko na úvodní straně

CTA tlačítko na úvodní straně

Ve skutečnosti je čím dál složitější návštěvníky přesvědčit k tomu, aby na webu provedli akci. S klasickými textovými odkazy, ošklivými tlačítky a běžnými formuláři si dnes již nevystačíte. WordPress v kombinaci s vhodně zvolenou šablonou přináší z hlediska designování, umisťování a testování CTA prvků mnoho výhod.

4 skvělé rady pro funkční CTA prvky

Když uživatelé neklikají, je to pro každého provozovatele webu problém. Než začnete zjišťovat, jakým způsobem s výzvami k akci v rámci WordPressu pracovat, je důležité uvědomit si několik základních vlastností používaných prvků. Právě ty ovlivňují výkon a odezvu ze strany návštěvníků. Jakými radami se určitě řídit?

1. Vybroušené texty

Dejte návštěvníkům ten správný důvod, proč mají kliknout. Textům nesmí chybět kontext. Již na první pohled musí ten, kdo má na výzvu reagovat, pochopit, co se po kliknutí stane. Výzva musí být jasná, výstižná, urgentní a dostatečně hodnotná.

2. Strategické umístění

Pro rozmístění CTA prvků v rámci webu existuje hned několik strategií. V rámci jedné stránky můžete mít více prvků najednou, stejně tak se můžete rozhodnout pouze pro umístění jedné dominantní výzvy, která si získá největší pozornost. V každém případě je důležité prvku věnovat místo. Hodně místa! Minimalizujte počet výzev, které uživatel najednou vidí. Umístění by mělo být logické. Dejte prvek tam, kde návštěvníka osloví ve správný moment.

3. Na velikostí záleží

Malé tlačítko, které se krčí někde dole na stránce? To si pozornost vybojovat nedokáže. Nemá schopnost vyrušit návštěvníka webu. CTA prvek musí být viditelný a rozpoznatelný během zlomku sekundy. A to také na mobilu!

4. Design musí být sexy

Jako jedna z klíčových vlastností CTA prvků je zmiňována barva. Ve skutečnosti nehraje až tak zásadní roli, pokud je prvek sám o sobě dostatečně kontrastní a atraktivní.

Ukázky skvělých CTA prvků

Inspirujte se příklady CTA prvků, které vám umožňuje snadno a rychle spravovat profesionální WordPress šablona Ark, a to jak v rámci pestré nabídky již předvytvořených stránek, tak zcela samostatně. Nejlépe hodnocená šablona Ark vám dává do ruky velmi silný nástroj pro optimalizaci a zvýšení výkonu vašeho webu. Prvky dodržují všechny výše zmíněné rady a jsou skvělým důkazem toho, kolik času a práce vám dokáže WordPress šablona Ark ušetřit. Nasadit CTA prvek do stránky je otázkou chvilky.

Jednoduchý formulář pro přihlášení k newsletteru s doprovodným textem.

Jednoduchý formulář pro přihlášení k newsletteru s doprovodným textem.

Minimalistický pruh s doprovodným textem a velkým odkazem.

Minimalistický pruh s doprovodným textem a velkým odkazem.

Rezervace stolu prostřednictvím formuláře doplněného o kontaktní údaje. Minimalistický vzhled a velké telefonní číslo.

Rezervace stolu prostřednictvím formuláře doplněného o kontaktní údaje. Minimalistický vzhled a velké telefonní číslo.

Jak vytvořit CTA prvek ve WordPressu?

Čistá instalace WordPressu s defaultními šablonami vám prakticky nenabízí možnost vytvořit moderní CTA prvky. Pokud chcete do stránky umístit různá tlačítka a další výzvy, neobejdete se buď bez shortcode pluginu, nebo šikovné WordPress šablony. V druhém případě je výhodou snadná úprava vzhledu a kompatibilita.

To, jak snadno lze s CTA prvky pracovat, vám v případě šablony Ark vyrazí dech. Každý jednotlivý prvek a jeho parametry máte pod kontrolou. Intuitivní Fresh Builder funguje zcela bezchybně. Podívejte se, jakým způsobem můžete spravovat vzhled tlačítka.

Od textu a jeho typografii přes velikost a barvu až po zcela přesné umístění v rámci zobrazení na různých zařízení. Žádná jiná šablona nejde v možnostech jednoduchého přizpůsobení tak daleko jako Ark.

Ark - Fresh Builder

Ark – Fresh Builder

Zvyšte počet konverzí na vašem webu

Naučte se pracovat s CTA prvky a mějte konečně výkonný web, který vám přináší jednu konverzi za druhou. Pokud potřebujete pomoc, nebo vyžadujete další úpravy a funkce, ozvěte se nám! Jsme WordPress odborníci k vašim službám, kteří stojí za oceňovanou WordPress šablonou Ark.

Copyright © 2018 FRESHFACE, s.r.o. | Zásady ochrany osobních údajů

x

Abychom Vám mohli nabídnout maximální užitek z našich stránek, využíváme technologie cookies. Toto využití můžete odsouhlasit kliknutím na tlačíko Souhlasím níže. Více informací.